Silent Screams

Plötsligt fylls media av berättelsen om en man som låg i koma i 23 år… Trodde man. Det har nu visat sig att han hela tiden var vid medvetande: ”– Jag skrek, men fick inte fram något ljud, säger han.” (AB, SvD)
….Det är ju faktiskt för hemskt att tänka på, så jag spelar en bra låt i stället!


Länkar till andra bloggar om: , , , ,

2 svar to “Silent Screams”

  1. Janne Says:

    Inga kommentarer? Vare sig om den hemska men fantasieggande nyheten, eller om den fantastiskt bra låten (som i mitt tycke ligger farligt nära en ”världens bästa låt”-utmärkelse)? Dåligt.

    Dessutom vill jag komplettera med den för sammanhanget passade videon till Metallica’s ”One”:

  2. ChristerMagister Says:

    Ja, det var dåligt, men det var en så skrämmande tanke att jag ville gå vidare så fort som möjligt…

    Jag håller med om att Silent Screams ligger nära en utmärkelse och tackar för ett Metallicabidrag från tiden innan det förhatliga svarta albumet!


Kommentera

