Entré 2009

Jag gick förbi köpcentret Entré här i Malmö i eftermiddags. Man har gnällt över lite kunder, men i dag var det minsann fullt! De fyra kvarvarande idolerna gjorde ett framträdande inför skrikande fans, och frågan är om de kommer att
kom, kom, komma ihåg” de här personerna om några år? (Fler bilder i Sydsvenskan)

Recension av ”Be-bop-a-lula hela jävla dan” i Aftonbladet. Mer Thåström i bloggen här, här och här

Andra bloggar om: , , , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , . 2 Comments »

2 svar to “Entré 2009”

  1. Jacob Says:

    Fullt av kunder? Definitionen av en kund är någon som köper något. Klart att ett sånt här event ger publicitet, men hur många alla småungarna handlar något? Snarare tvärtom, stoppar andra som kanske hade viljat handla men nu hade noll möjlighet att komma någonstans inne på Entré.

    • christermagister Says:

      Nu var jag kanske inte så intresserad av antalet kunder på Entré, utan mer av hysterin runt personer som antagligen kommer att falla i glömska ganska omedelbart…

      Men när det gäller själva jippot så antar jag att det var Entrés ledning som ville ha dit det, eftersom det finns gott om ställen som hade lämpat sig bättre när det gäller att se idolerna. Kanske är t ex ett sådant här blogginlägg en positiv följd? Jag har ju spridit medvetenheten om köpcentret i min blogg, och jag antar att jag inte är ensam om det. En rätt stor andel av alla som stog där inne med kameror kommer säkert att publicera bilder och texter på internet…


Kommentera

