Stormvindar och gråmörker

Nu har stormen slagit till ordentligt och rådet från myndigheterna är att jag ska stanna inne! (AB, Sydsvenskan, DN)
Men… jag är ju hungrig! Blir det vatten och bröd i dag?! Dessutom läser jag att höstmörkret är lika farligt som rökning, så jag har i stort sett inte en chans! (AB) Eller, vänta nu :-), vilken tur att jag har bokat en resa till Thailand över jul! Det känns inte helt fel när man tittar ut genom fönstret och får känslan av att det kommer att vara föralltid grått!

Länkar till andra bloggar om:, , ,

Publicerat i Hårdrock. Etiketter: , , . 2 Comments »

2 svar to “Stormvindar och gråmörker”

  1. Jag älskar Paris Says:

    Är Black Metal något du lyssnar på? Isf vilka band gillar du där?

  2. christermagister Says:

    Ja, jag gillar nog egentligen Death Metal bättre och har lite svårt att definiera gränserna där… De Black Metal band jag gillar drar nog åt Death Metal hållet… tror jag… 🙂

    Satyricon, Marduk och Dimmu Borgir är väl de band jag lyssnar mest på. I bloggen har jag bestämt mig för att bara använda mig av genren ”Metal” (finns i högerkant) och inkludera alla former av hårdare musik i den.

    Har du några tips? Jag är inte så förtjust i band som bara smattrar på med blastbeats, utan gillar lite sväng och dynamik i musiken…


Kommentera

