En storm hotar Skåne

Dagens rubriker gör att jag väljer att sitta hemma framför datorn och arbeta med mitt examensarbete i dag.
(Sydsvenskan, DN, SvD, Aftonbladet)

Jag känner mig lite lugnare än när jag använde Vader som soundtrack, så i dag får det bli The Doors. Det kan nog fungera lika bra…om jag inte vaggas till sömns förstås… Jag får passa på att skriva de mest flummiga delarna i dag!

Länkar till andra bloggar om:, , , , , ,

Publicerat i 1970-tal, Rock. Etiketter: , , . 2 Comments »

2 svar to “En storm hotar Skåne”

  1. Jenny Says:

    Tror du att det är guds svar på alla bigotta kontroverser på senaste tiden? Eller är det Darwinistisk utrensing? Och ta det för guds (!) skull inte personligt nu. 😀


Kommentera

