Soundtrack till dagens cykeltur

Jag måste erkänna att det var svårt att behålla den bekymmerslösa attityden i det svinkalla regnet, men jag gjorde mitt bästa! I framtiden kommer tanken på den här videon definitivt att hjälpa till att lyfta humöret! 🙂

Länkar till andra bloggar om:
, , , , ,

Publicerat i 1960-tal, Pop. Etiketter: , , . 1 Comment »

Ett svar to “Soundtrack till dagens cykeltur”

  1. The Ocean « School´s Out Says:

    […] The Ocean 14 november 2009 — christermagister Veckans tema i MusikFoto är Vatten, som ju finns i många olika former. Jag tror att jag kan komma på någonting positivt om alla utom snö (fy!); i flytande form är det härligt att bada i, som ånga är det skönt i bastun och vad vore fredagsdrinken utan is? ….Regn kan vara mysigt, men långt ifrån alltid. Kolla gärna in regnlåten i gårdagens inlägg. […]


Kommentera

