Die Mauer

Die Mauer

Bildlänk till SvD

I dag är det 20 år sedan Berlinmuren föll och det firar jag med en inspelning av Thåström från 2008. Jag valde den här videon tack vara den påtagliga konsertkänslan, för det är väl ingen som missat att jag och Hanna har biljetter till en spelning i Köpenhamn i februari?😉

Mer i media: AB, Expressen, DN,
Länkar till andra bloggar om: , , , , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , . 5 Comments »

5 svar to “Die Mauer”

  1. Nina Xi Says:

    Hej o tack för din kommentar hos mig – är alltid uppskattat! Fin blogg du har här!

  2. MarySaintMary Says:

    Haha, jag såg Thåström på Peace & Love förra året, och nån gång under konserten skulle han börja sjunga nån låt, och bara: ”Halt…”
    Publiken: !!!! HÄR FÅR INGEN PASSERA! HÄR KOMMER INGEN FÖRBI!
    Thåström: Men alltså, nej vänta. Det var fel låt…
    Publiken: KOMMER ALDRIG ÖVER NÅ MERA! SÅ GÅ ÄR DU SNÄLL OM DITT LIIIIIV ÄR KÄRT!
    Thåström: *väntar uppgivet tills publiken sjungit klart första versen*


Kommentera

