November

Jaha, så var november här… En kall, grå och trist månad.

November är också namnet på ett tungt svenskt 70-talsband som jag rekommenderar er att kolla upp (Spotify). Jag hittade inget bra klipp med dem på YouTube, men däremot en video med bandet Svarte Pan som spelar en av deras låtar. För mig som bor i Malmö är det lite kul att se dem knuffa runt en trasig bil genom stan för att ta sig till konserten på KB! 🙂

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

4 svar to “November”

  1. Ema - Metalälskare och Fotonörd Says:

    sv: Dessa fladdermusvingarna ’tillhör’ Avenged Sevenfolds logga ^^

  2. Janne Says:

    Asså… Massor av dina kommentarer (som den här uppe) börjar med ”sv:”, men verkar inte direkt svara på inlägget. Jag kanske ligger hopplöst efter i Internetkompetensen på det här området, man jag fattar bara inte… Hjälp!

    • Janne Says:

      Lite efterforskning gör att jag fattar lite bättre, men det framstår som ett onödigt komplicerat sätt att kommunicera. Dessutom blir ju diskussionerna kring de enskilda inläggen väldigt osammanhängande.

      ”Hur tänkte du nu”, brukar vi fråga i förskolan. Det känns som en befogad fråga… 😉

    • christermagister Says:

      Jag håller med… Tror att det har att göra med att vissa har så många läsare som bara tittar in på bloggen och slänger ur sig en kommentar utan att komma tillbaka… Eller så tror de det i alla fall…


Kommentera

