En dildo ser lite läskig ut…

Rammstein slår till med en ny ”porrskandal”. Man släpper en box med sex dildos, handbojor och glidmedel, men försäljningen stoppas i Sverige. ”En dildo ser lite läskig ut”, säger Charlie Åberg på Universal. ”Vi har en tydlig policy angående vapen, våld och porr”, säger Pär Björkänge, en av de ansvariga på Åhléns city i Stockholm. (Expressen)

Associerar man sexhjälpmedel enbart med porr och tycker att dildos är en anledning till försäljningsstopp vill jag inte ens tänka på hur deras sexliv ser ut, men det lär ju inte slå några lågor i deras sängar i alla fall!
”Moralpanik”, sa Bill, ”störtlöjligt” var ordet, sa Bull.

Mer: SvD, AB, Recension av nya skivan i AB, DN och Expressen
Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

9 svar to “En dildo ser lite läskig ut…”

  1. Erica Says:

    Meningen: ”En dildo ser lite läskig ut” fick mig att skratta så att jag grät…

  2. MarySaintMary Says:

    Men jaha…nu blev jag ju jättenyfiken på hur den läskiga dildon såg ut?! Bra låtval btw, en av deras bästa. Tycker den senaste (låten och videon) är rätt pinsam dock.

  3. Frida Says:

    Dildosarna skall tydligen vara avgjutningar av bandmedlemmarnas egna snoppar…. kul ändå med ett band som har så öppen sexualitet att killarna kan jämföra sina snoppar… undrar om det framgår i boxen vilken som tillhör vem??

    • christermagister Says:

      🙂 Ja, jag blir lite skrämd av de där två i mitten, de ser inte friska ut! Men det kanske bara är speglingen som gör det… Hade jag varit tjej så skulle jag inse möjligheterna med att nå nya toppar i mina sexuella fantasier med en sådan leksak!

  4. CrazyFinn Says:

    Tjabba… Måste hitta en 40-års present til min fru… och hon vill ha denna box. Nån som kan sälja en? Eller nån som vet vart man kan beställa boxen ifrån?


Kommentera

