Sugoi Indeed!

SushiI går hade vi en riktigt lat dag i soffan. Varken Hanna eller jag orkade ta oss för någonting. Hanna skrev en tenta i juridik i fredags och jag laddar för att sätta igång med min examensuppgift… På kvällen gick vi i alla fall och hämtade sushi, och det var verkligen ”sugoi”!

Sugoi betyder ungefär ”great” eller ”incredible” på japanska, och Sugoi Indeed är namnet på Electric Eel Shocks nya album. EES är ett band som växer, ge dem en chans!

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

2 svar to “Sugoi Indeed!”

  1. Lenny Says:

    Sugoi!
    Jag älskar (älskar älskar) EES, men hade ingen aning om att de har en ny skiva ute. Tack som fasiken för att du uppmärksammade mig på det!

    Och den finns på Spotify! Sugoi indeed!


Kommentera

