Marilyn Manson INSTÄLLT!

Ovanstående är rubriken på ett mail som damp ner i min inbox på Facebook!

”På grund av förändringar i Marilyn Mansons schema ställs både konserten på Malmö Arena den 6 november och Ericsson Globe den 11 november in.” Inte vad jag ville läsa direkt! Visserligen får jag pengarna tillbaka, men i alla fall! Jag hade ju sett fram emot konserten! Senast jag såg Mr Manson (för knappt två år sedan) gav jag honom fyra pingviner av fem möjliga i min recension.

En annan besvikelse var för några år sedan när jag skulle se Ozzy i Globen. Den konserten blev inställd pga att Ozzy hade brutit nacken. Det känns ju i alla fall som en bättre anledning än ”förändringar i schemat”! Man undrar ju…

Jag testar att infoga en låt som jag tycker är passande i det här läget (varning för hög volym).
Klicka först på Play-symbolen och sedan på ”video” i vänster hörn.


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

