Talk Dirty To Me

MusikFoto är en fotoutmaning som jag plockar över hit från min andra blogg, ChristerMagister. Det är inte så krångligt; man får ett givet tema och ska hitta musik och bild som passar till det. Alla kan vara med, så klicka här och sätt igång! Den här veckan är temat ”hår” och då kan man ju välja vilka pudelrockare som helst från 80-talet, men jag fastnade för Poison. De hade verkligen fokus på håret!

(Klicka först på play-symbolen, sedan ”video” i vänstra hörnet.)

MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com
Talk dirty to me

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jag tänker mig inte att den Liggende pige i Slottsparken är alltför hårig, men visst ser hon ut att vänta på att någon ska viska i hennes öra? 😉

Länkar till alla mina tidigare inlägg i MusikFoto finns under fliken ”Highlights” i bloggens överkant.

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

4 svar to “Talk Dirty To Me”

  1. Mia Says:

    Den här gången gillar t.o.m jag ditt val av låt *L*

  2. Rajson Says:

    Lyssnade först på låten utan att se video, då lät den betydligt ”snällare” än gruppens namn.
    Jösses vad Goa dom ser ut, fattar inte att morsorna var rädda för dessa rara pudlar!
    Då var den goa damen på fotot mer utmanande!
    Gillas!

  3. carina Says:

    Uhj Uhj Uhj som vi skulle ha sagt i <närke!
    Tur att modet ändrat sig, sen är det väl inte min smak av musik.
    Men det är det som är det skojiga med den här utmaningen att höra sånt man inte lyssnar på i vanliga fall.
    Bra val.

  4. Anette Says:

    Som vanligt en låt hos dig som är ny för mig! Visst ser damen i parken ut att vänta på nåt gott;-)


Lämna en kommentar